Reklamácia a vrátenie tovaru
Objavil sa problém a tovar je potrebné reklamovať? Alebo chcete využiť právo na vrátenie tovaru v 14-dňovej lehote? Prečítajte si návod, ako na to.
Reklamácia
Zásielka dorazila v poškodenej krabici
Balík pred dopravcom rozbaľte a skontrolujte. Ak je všetko v poriadku, môžete zásielku prevziať. Pokiaľ je tovar poškodený, spíšte s dopravcom zápis o škode a zásielku nepreberajte. Po spísaní zápisu nás bezodkladne kontaktujte prostredníctvom formulára, ktorý vyplnený zašlite na e-mail vyriesmeto@riteli.sk.
Zásielka dorazila nekompletná
Ak v balíku čokoľvek chýba, dajte nám vedieť prostredníctvom formulára, ktorý vyplnený zašlite na e-mail vyriesmeto@riteli.sk. Všetko okamžite vyriešime a napravíme.
Tovar prišiel poškodený (aj keď bol obal neporušený), má výrobné vady, alebo chcete reklamovať tovar v záručnej dobe 24 mesiacov od prevzatia
1. Vyplňte formulár pre reklamáciu tovaru
Pred odoslaním formulára na e-mail vyriesmeto@riteli.sk sa prosím uistite, že ste vyplnili všetky políčka a v prílohe nám prosím zašlite aj fotky poškodeného dielu. Obal tovaru aj výplne si uschovajte.
2. Budeme vás kontaktovať
V najbližšom možnom termíne vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na termíne zvozu poškodeného tovaru.
Reklamáciu vybavíme bez zbytočných prieťahov a najneskôr do 30 dní.
Vrátenie tovaru v 14 dňovej lehote
1. Oznámenie o odstúpení
Vyplňte formulár na vrátenie tovaru.
Pred odoslaním formulára na e-mail vyriesmeto@riteli.sk prosím skontrolujte, že ste vyplnili všetky políčka. Na zlepšovanie našich služieb budeme veľmi radi, keď nám oznámite, prečo ste sa rozhodli tovar vrátiť.
2. Vrátenie tovaru
Tovar zašlite bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odoslania Oznámenia o odstúpení od zmluvy, na adresu HANZEL spol. s r.o., Vídeňská tř. 3362/46, 669 02 Znojmo, Česká republika. Tovar musí byť vrátený v neporušenom stave, nepoškodený, kompletný (vrátane všetkého príslušenstva a všetkých priložených dokumentov) a v originálnych obaloch.
Nezabudnite priložiť Oznámenie o odstúpení od zmluvy, kde uvediete číslo objednávky a dátum nákupu (môžete si vytlačiť) a kópiu dokladu o kúpe tovaru.
Náklady spojené s vrátením tovaru nesiete vy.
3. Vrátenie peňazí
Potom, čo tovar prevezmeme a skontrolujeme, vám najneskôr do 14 dní od odoslania Oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátime peniaze. Vrátime vám tiež náklady na dodanie tovaru (dopravné za doručenie tovaru od nás k vám) vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.